Opsigelse

Jeg vil opsige mit abonnement i forbindelse med flytning

Hvis du skal flytte, har du selvfølgelig mulighed for at få flyttet dit abonnement med dig, hvis din nye adresse også er inden for vores forsyningsområde. Hvis ikke dit abonnement skal flyttes med, sker din opsigelse som regel automatisk ved at din udlejer eller ejendomsmægler meddeler fraflytning til os.

Jeg ønsker at opsige mit bredbånd

Opsigelsesvarsel for opsigelse af bredbånd er løbende måned 1 + måned. Opsigelse kan ske via Mit Eriksminde Medienet eller ved at kontakte os på telefon eller mail.

Har du problemer med bredbånd? Problemer med dit bredbånd er ikke normalt, og kan i de fleste tilfælde løses ved justeringer på dit Wi-Fi eller et teknikerbesøg.

Jeg ønsker at opsige min TV-pakke

Opsigelsesvarslen for TV-pakke er løbende måned + 3 måneder. Alternativt kan du melde dig ud til d. 1. i næste måned mod et gebyr på 650 kr. (skal meldes inden d. 10.). Dette kan som regel kun svare sig, hvis du har Pakke 2 eller Pakke 3 - men betyder selvfølgelig også, at du ikke vil have signal i lige så lang tid. Hvis du er i tvivl, om hvad der er den billigste løsning for dig så kontakt os endelig.

Du kan sagtens beholde dit bredbånd uden en TV-pakke. I stedet overgår du til Bredbånd Only, og betaler i stedet et foreningsbidrag på ?? kr./md (dette foreningsbidrag er normalt inkluderet i prisen for TV-pakken).
Opsigelsesformular

Jeg ønsker at opsige mit IP-telefoni

For at opsige dit IP-telefoni skal du kontakte Evercall.

Kontakt os for at opsige:

Telefon: 30 90 62 11 E-mail: info@eriksmindenet.dk

Driftstatus